ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2017

Αντίο αγαπημένε μου πατέρα...Σ ευχαριστώ που με έκανες πραγματικό άνθρωπο...!


Πατέρα μου....Αγαπημένε μου πατέρα...

Έφυγες ήσυχα ήρεμα με γαλήνη...
Δεν είχες άλλες δυνάμεις να ζήσεις....
Όμως έχω εγώ δυνάμεις...
Να σταθώ δίπλα στην αγαπημένη σου σύζυγο 
και μητέρα μου Όλγα...
Και στα εγγόνια σου που τα μεγάλωσες με στοργή και αγάπη...
Σ ευχαριστώ όχι που με γένησες...
Σ ευχαριστώ που με έκανες πραγματικό άνθρωπο με αρχές 
και ιδιότητες στην ζωή μου...
Προσπάθησα να σε τιμήσω όσο ζούσες με τον καλύτερο τρόπο...
Στην πατρίδα σου Βόνιτσα πρόσφερα στα πολιτιστικά δρώμενα έχοντας στο μυαλό μου εσένα...
Κάποιοι δεν σ αγαπούσαν στον τόπο σου...
Κι εμένα δεν αγάπησαν...Δεν πειράζει πατέρα...
Η συντριπτική πλειοψηφία με αποδέχτηκε και με αγάπησε 
για την τίμια προσφορά μου η οποία δεν κηλιδώνεται 
απο τίποτα και από κανέναν...
Ελπίζω να το καταφέρω να σε τιμώ και τώρα μόνος μου 
χωρίς εσένα...
Είμαι χαρούμενος που άφησες καλό υπόμνημα στους ανθρώπους και στον Θεό...
Οι συγγενείς σου στην Βόνιτσα και στην Αθήνα μου λένε όλοι 
ότι θα τους λείψεις...
Ήσουν αγαπητός σε όλους και δεν έκανες παρά μόνο το καλό παντού και πάντα...
Καλή αντάμωση στην ανάσταση πατέρα...!



Αγαπημένοι μου συγγενείς φίλοι πατριώτες και γνωστοί...
Σας περιμένω την Πέμπτη 19/1/2017 στις 2.30 στην αίθουσα Καλαμακίου 84 στον Άλιμο για την επικήδειο ομιλία....
Μετά στις 3.30 στο νεκροταφείο Αγίου Δημητρίου 
ο αποχαιρετισμός....
Μετά στις 4.00 στο σπίτι μας Ρόδου 22 
για παρηγορητική συντροφιά και έναν καφέ...!


ΧΟΡΤΗΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ...6936555555





Tο ΒΟΝΙΤΣΑ ΝΕΑ θα συνεχίσει ξανά από την παρασκευή....





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν δημοσιεύονται ανώνυμα σχόλια...
Ο διάλογος γίνεται επώνυμα...
Γράψτε το πραγματικό σας ονοματεπώνυμο...
Και φυσικά ακόμα και τα επώνυμα σχόλια
θα εγκριθούν εφ όσον προσφέρουν θετικά στην συζήτηση
και δεν είναι αρνητικά επιθετικά ή ειρωνικά...